torstai 22. joulukuuta 2011

tonttutyttö




Voi kun minäkin kelpaisin joskus tuollaiseen asuun - ja näyttäisin vielä hyvältä siinä!

Tomi kertoi käyneensä kavereiden kanssa katsomassa tonttutyttöä - strippaamassa. En todellakaan ole mustasukkasta tyyppiä, eikä tuo minua millään tapaa häiritsekään. Aloin vaan heti miettiä, miten täydellisen kehon vaatii strippaaminen. Jo kehonhallinta on oltava kunnossa siinä pöydällä, tangon ympärillä keikuttaessa, mutta on myös näytettävä todella hyvältä.

Seksikkäältä.

Haluaisin olla seksikäs. Mieleni on sitä aina aika ajoin, ajattelen seksikkäästi ja katseeni on viettelevä. Mutta tämä kroppa.. Jos joku tietäisi, mitä kaikkea olen syönyt kahden edeltävän päivän aikana.. Saattaisi pyörtyä jo pelkästä kauhistuksesta. Siitä on seksikkäät hyvin kaukana. Mutta yritän kyllä pitää mieleni poissa syömisistä ja nauttia täysin rinnoin joulusta. Joulun jälkeen voisinkin sitten olla vaikka pari viikkoa paastolla - juoda vaan mehukeittoa ja syödä ruisleipää ja raejuustoa. Ainiin, se Tomi. En saa enää tehdä noin, en elää noilla säännöillä.

Millä ihmeellä minä siis saan "rangaistua" itseäni tästä kaikesta ahmimisesta?

Hups. Käytin juuri sanaa rangaista. Äh.

NYT unohdan syömiset! Tai siis nautin ruuasta! Porkkanalaatikko, kinkku, suklaa, jälkiruuat..


NAMNAM!!

Ketä minä huijaan? Entä ne kalorimäärät?

Tämä on sotaa. Minä vastaan minä.

Olen varma että voitan.

1 kommentti:

  1. Sulla on kivan olonen blogi mutta tykkään enemmän sellaisista blogeista missä on kuvia paljon :) mutta jatka sun blogii älä lopeta tää on mielenkiintoinen :)

    VastaaPoista